Březen 2012

STOP nudě!

31. března 2012 v 19:48 | Katy |  Něco pro holky:)
Nemáš co na práci?Zažeň nudu!

28.března 2012

28. března 2012 v 19:45 | Katy |  Deník
Čauky lidičky!
Jak se máte?Já výborně!Právě jsem dodělala design pro můj blog.
Takže jeden bod už mám za sebou... zbývá mi už jenom ten komixUsmívající se
Těšíte se?Pište do komentářu,každý koment mě potěší!
Dále se chci zeptat,jaké články tady mám dávat?Opět pište do komentůÚžasný
Teď mě napadlo,že bych tady mohla dávat různé soutěže.
Ale to až se můj blog pořádně rozjede... zatím jsem na začátku...
No nic,tak se mějte hezky a zatím čáůLíbající

Vtipy o Chucku Norrisovi

28. března 2012 v 16:51 | Katy |  Vtipy
Chuck Norris umí mluvit Braillovým písmem.

Když je člověk v nebezpečí, přijde ho zachránit anděl strážný. Když je v nebezpečí anděl, přichází Chuck Norris.

Někteří lidé mají jednu mozkovou hemisféru větší než druhou, Chuck Norris má větší obě.

Chuck Norris za války sestřelil německé bojové letadlo tak, že na něj zamířil dva prsty a řekl: "Beng!"

Obrana planety Země před útokem nepřátelských mimozemšťanů se jmenuje Chuck Norris.

Když přistáli na zemi mimozemšťané, šel je Chuck Norris ukázat fotografům. Nevznikla žádná fotka mimozemšťanů, ale spousta fotek Chucka Norrise.

Chuck Norris může za velké stěhování národů. Národy prchaly před ním.

Jednou stál Chuck Norris v místě dopadu atomové bomby. Dodnes má trochu opálenější kůži.

Když si Chuck Norris odplivl, vznikly oceány a moře.

Chuck Norris umí dělit nulou.

Chuck Norris se jednou vzbudil tak rychle, že přistihl sám sebe, jak spí.

Chuck Norris zvedl nepřijatý hovor.

Chuck Norris dokáže chytit míček dřív, než ho hodíte.

Plzeň ve sutečnosti neosvobodila ani americká ani sovětská armáda, osvobodil ji Chuck Norris.
Došlo k tomu v roce 1941 a Němci to do konce války tajili z obavy před šířením paniky ve své armádě.

Chuck Norris dokáže rostáhnout nohy mořské panně.

TOP pravidla, jak jíst a cvičit v pubertě

28. března 2012 v 15:39 | Katy |  Něco pro holky:)
Většina úžasných diet i zaručených cviků na hubnutí je určena spíše pro dospělé ženy. Pokud teprve dospíváš, tvé tělo funguje a vyvíjí se jinak a potřebuje proto trochu jiné zacházení. Chceš-li ho zformovat, vytrénovat a zhubnout, musíš na to jít jinak.

V pubertě jsi ještě ve vývinu, to je potřeba si uvědomit a respektovat. Proto ti jednostranně zaměřené diety nebo cvičení mohou hodně ublížit.

Vzhledem k tomu, že jsi ještě ve vývoji, určitě nedoporučujeme radikálně experimentovat se stravou. Pokud chceš zdravě zhubnout nebo naopak přibrat a získat ženské tvary, potřebuješ zejména kvalitní zdroj bílkovin. Samozřejmě nezapomínej ani na dostatek sacharidů (abys nebyla bez energie), tuků, minerálních látek, vitamínů a stopových prvků.

Hřešit nebo jíst zdravě?


Denní jídlo by se mělo skládat z 5 až 6 porcí. Odstup mezi jednotlivými dávkami jídla by neměl být více než 3 hodiny. Jinak hrozí, že se budeš cítit vyhladovělá a unavená, bez energie. Kvalitní a pravidelnou stravou se dá tomuhle jednoduše předejít.



Protože rosteš, je potřeba dodávat zejména živiny tvým kostem, takže se rozhodně nevyhýbej mléčným výrobkům. Bílkoviny a tuky zas prospívají svalům. Kvůli pružnosti a pevnosti pokožky si dopřej esenciální omega-3 a omega-6 mastné kyseliny, vitamíny A, E a selen. Díky tomu předejdeš vzniku strií, které se objevují právě v pubertě v souvislosti s rychlým růstem a nabíráním hmotnosti.

Ve tvém věku je třeba přijímat hodně vápníku, například v mléčných výrobcích (sýry, jogurty, tvaroh, mléko). K snídani si klidně můžeš dopřát smetanový jogurt s cereáliemi. Ve srovnání s dospělými si můžeš dopřát kaloricky bohatší snídani a svačinu, protože máš zatím rychlejší metabolismus a tvé tělo lépe spaluje. Abys vydržela celé dopoledne soustředěná, vsaď na kvalitní müsli, čerstvé ovoce, ořechy. Hodí se i jako rychlá svačinka. Naopak se vyhni jednoduchým cukrům a čokoládě, z toho vzniká jen nezdravý návyk.

Hlídej si, co jíš!


Nezapomínej konzumovat dostatečné množství ryb (losos, tuňák, pstruh a podobně), které ti zabezpečují kvalitní přísun zdraví prospěšných tuků. Vyhýbej se smaženým jídlům, které jsou zbytečně nezdravě kalorické a obsahují škodlivé toxické látky. Těmi si zbytečně zanášíš organismus, což má na svědomí vzrůstající váhu, vznik akné a celulitidy, problémy s vlasy a nehty a únavu.

Ke každému jídlu si dopřej čerstvou zeleninu, nauč se třeba nahradit polovinu běžné přílohy zeleninou. Také důležitou roli hrají sacharidy. Správnou volbou jsou i celozrnné výrobky, rýže, těstoviny, brambory, ovoce.

I když v tomto věku ti to dobře spaluje, tvůj metabolismus pracuje na plné obrátky, doporučujeme věnovat se i nějaké sportovní aktivitě. Tělocvik ve škole rozhodně nestačí. Je potřeba posilovat a formovat postavu a udržovat si fyzickou aktivitu. Ideální je najít si pozitivní přístup k pohybu, proto vol takový sport, který tě bude bavit. Tanec, zumba, brusle, aqua aerobic - to vše se počítá. V pubertě možná nemáš ještě takovou potřebu cvičit kvůli problémům postavy, je ale fajn, zařadit pohyb do svého života a nezlenivět. Až se ti pak po dvacítce zpomalí metabolismus a pravidelný pohyb pro tebe bude nevyhnutelný, nebude to pro tebe tak obtížné, jako kdybys s ním začínala úplně odznovu.

(z krasna.cz)

Beyoncé-Sweet Dreams

26. března 2012 v 15:05 | Katy |  Hudba

Katy Perry-Part Of Me

26. března 2012 v 15:00 | Katy |  Hudba



Simon Curtis-Super Psycho Love

25. března 2012 v 13:46 | Katy |  Hudba

The Wanted-Glad You Came

25. března 2012 v 13:18 | Katy |  Hudba